FAQ - När du vill ha svar

Här listar vi alla frågor som har kommit till oss med en viss frekvens.

FAQ - Frequently Asked Questions ger Hogsta Ridsports svar på de mest vanliga frågor vi och andra onlinebutiker brukar få. 
Vi tror att du som kund blir tryggare om du ser att vi vill vara till hjälp och att vi gör det enklare för dig att finna svar på dina frågor utan att behöva ringa eller mejla. Vi hjälper dig gärna på det sätt som är bekvämast för dig och därför finner du de vanligaste frågorna och svaren här.

Vilka öppettider har ni?

Hur hittar jag till Hogsta Ridsport?

Om en vara är slut i lager, vad betyder det?


Om en varan är beställningsvara, vad betyder det?

Vad är skillnaden mellan beställningsbekräftelse och orderbekräftelse?

När får jag en orderbekräftelse?

Om det stå fel leveransadress, hur gör jag då?

Hur specialbeställer jag en vara samt vad gäller då?

Vad händer om jag inte hämtar ut mitt paket?

Hur returnerar jag?

Vem kontaktar jag vid reklamation?

Om jag vill byta en vara?

Går det att beställa till andra länder än Sverige?

Var finner jag information om betalningsvillkor, köpevillkor och GDPR?



Självklart kan du även kontakta oss via mejl: kontakt@hogstaridsport.com,
ringa till butiken: 08 759 05 07 eller till kontoret 08 759 04 74